fb_pixel

יום ראשון, 7 ביוני 2015

אירועים בטבע: לסאנביט יש את השמש בבטן


לקראת הסט המוזיקלי שאנחנו מבשלות לפסטיבל המוזיקה והקצב הבינלאומי "סאנביט" שיתקיים בסופש הקרוב (11-12/6) בפארק הירדן - הנה כמה קטעי וידאו שיגרמו לכם להתחיל לנענע את האגן. 


ביום שישי הקרוב יתקיים, בפעם החמישית, פסטיבל הקצב סאנביט שמקדש צלילים גלובליים. קצת לסבר את האוזן, מלבד היותנו חובבות מוזיקה מושבעות, אנחנו גם רבות פעלים ומורכבות מעולמות תוכן מגוונים. בבוקר אני מתנהלת בעולמות של יחסי ציבור, שיווק ותוכן דיגיטלי ונועה מצידה משלימה את הצמד עם הראש הטכני והייטקי בייעוץ לחברות הגדולות במשק DBA וSQL וכל מיני מושגים שגם אם נמשיך לכתוב אותם זה לא באמת יעזור.

כך או כך, נפל בחלקי הכבוד להיות במערך יחסי הציבור של פסטיבל סאנביט בשנתיים הראשונות שלו. לא היה קל להחדיר חזון גלובלי לתקשורת המקומית, אבל עם כניסת הפסטיבל לגן חובה מעניין לראות את הדרך שהוא עשה במהלך השנים. מפסטיבל יומי של שלושה חלקים עם הרכבים כמו terrakota, dunkelbunt, zap mama, watcha clan ועד לא מעט אמנים מקומיים שרק מחזקים את העובדה שיש לפסטיבל סאנביט מקום של כבוד בארץ ולמוזיקה המקומית חלק נכבד בסצנה הגלובלית: משפחת אלייב, קרולינה, רביד כחלני והימן בלוז, מטבוחה פרוג'ט, שי בן צור ועוד.


 נועה ואנוכי נתקלט סט מוזיקלי שיכיל את כל האהבות שלנו, האידאולוגיה המוזיקלית  והגרוב. בינתיים הנה כמה קליפים שיגרמו לכם לנענע אגנים...



KillaQueenz & South Rakkas Crew Feat. Lady Chann - Double Up


                DIBLO DIBALA Matchatcha laisser passer

Balkan Beat Box - Part of the Glory

African Divas - Tanzania

Diplo feat. Nicky Da B - Express Yourself


Umalali - Nlbari


Buraka Som Sistema - Yah! (feat. Petty)

Petite Meller - Baby Love

Sunbeat 2015
פסטיבל המוזיקה והקצב הבינלאומי "סאנביט" יתקיים בסופש הקרוב (11-12/6) בפארק הירדן
משתתפים: J-Views, A-WA, Dirty Honkers, TheTaraf ועוד. אנחנו נהיה שם בסט מוזיקלי יום שישי 11/6 בין 16:00-18:00, לכרטיסים לחצו כאן





מחפשים חתונה בטבע? בקרו אותנו בעמוד שלנו :  www.djchenandnoa.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה