fb_pixel

יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

נכנסים למוד: הכירו את MOOD המשפחה שתעצב לכם את החתונה


בלנד 11# מארח את MOOD חברה משפחתית לעיצוב חתונות ושאר אירועים. כמה משפחתית? העסק הוקם ע"י רחלי ושתי בנותיה – מירב ומיכל שמקפידות על יחס משפחתי גם ללקוחות. בואו להכיר את הבלנד שלהן מקרוב


ספרו קצת על עצמיכן ועל העסק?

רחלי: לפני ארבע שנים מצאנו את עצמנו, אימא ושתי בנות, בנקודה בחיים שאפשרה לנו לחשוב אילו כישורים אנחנו חולקות, כשלוש נשים בוגרות, ומה אנחנו רוצות לעשות ביחד. הרעיון להקים את MOOD התגלגל שעיצבנו כמתנה את החתונה של אחת החברות הטובות של מירב. ומשם היסטוריה.
החברה צמחה לבית להפקה ועיצוב אירועים, פרטיים ועסקיים כאחד כשהמשפחתיות ממשיכה להיות ערך עליון.

מה היתרונות וחסרונות לעבוד בשלושה? 

מיכל: היתרון הגדול הוא החשיבה המשותפת. השיחות עלהאירועים שאנחנו מעצבות מתגלגלות מהוואטסאפ המשפחתי לשולחן בארוחת שישי והשיח הבלתי פוסק הזה יותר כל הזמן רעיונות חדשים 
מירב: אנחנו מצליחות גם לפצל ככה את העומס שכרוך בניהול עסק – אימא (רחלי) מעורבת לרוב בעבודה מול כל הזוגות וכל הלקוחות, כשאני ומיכל מחלקות בינינו בצורה די שוויונית, כדי לאזן בין העבודה השוטפת, לבית, לילדים ולחשיבה על הפיתוח קדימה.
רחלי: היחידים שימצאו אולי חסרונות במבנה הזה הם בעלי, הבן שלי והגיסים שנשארים לפעמים מחוץ לשיחות הסוערות והקולניות שלנו על חופות, פרחים ושלל קוסנפטים!


מה הבקשה הכי הזויה ומופרעת שקיבלתן במסגרת העבודה?

מיכל: לפני כשנתיים עיצבנו חתונה לזוג מקסים ולכלה היה חיבה די מטורפת לברווזי אמבטיה! מצאנו את עצמנו מחפשות דרכים יצירתיות לשלב ברווזים צהובים קטנים בסידורי הפרחים על השולחן וכמעט בכל פרט דקורטיבי באירוע. עד הדקה התשעים המשכנו לפזר במקום האירוע ברווזים. זה בהחלט היה אחד הבלתי נשכחים ובינתיים עוד לא נתקלנו בבקשה כזו בשנית.


איך הולך להראות החורף שלכן? מה הטרנדים החדשים בתחום?

מירב: מבלי למכור את כל הרעיונות שאנחנו עובדים עליהם למתחרים, אפשר לומר שגם בעולם החתונות אנחנו כל הזמן נדרשות לחשוב על הרעיון הבא, שיהיה יצירתי ומפתיע ושלא נראה עדיין בשום מקום אחר. אנחנו הולכות לשלב יותר ויותר חומרים שלא הייתם מצפים לראות בעיצוב חתונה, שיחזקו את הפרחים והנרות ויתר החומרים המסורתיים.
רחלי: אנחנו מקבלות באחרונה הרבה השראה מטרנדים בעיצוב הבית במזרח הרחוק: פנג שוואי, תורת הזן – אנחנו היינו שמחות להביא משהו מהאנרגיות הנעימות האלה לתוך עיצוב חתונה.



אם לא הייתן עובדות ביחד עם מי הייתן רוצים לעבוד? 

מיכל: אם לא היינו עובדות יחד, MOOD כנראה מעולם לא הייתה קמה, בטח לא בצורה שהיא פועלת היום. בנפרד, כל אחת מאיתנו כנראה הייתה מושכת לכיוון אחר ובספק שכל אחת לבדה הייתה עושה זאת. מירב ואני באות מעולם ההייטק, אימא משלבת הרבה ידע בעיצוב פנים וניסיון חיים שנצבר במיליון שולחנות חג ויום הולדת. הקלישאה שהשלם גדול מסך חלקיו כנראה די קולעת אצלנו.

טיפ קטן לאירוע גדול?

רחלי: להעיז, להעיז ושוב להעיז! – הכניסה הזאת אל מוסד הנישואים בטקס חתונה, דתי או חילוני, היא רגע של פעם בחיים שלא שוכחים. זה הזמן לחלום ולחשוב, ביחד עם המעצבים כמובן, איך מביאים את הדבר המיוחד הזה בין בניהזוג אל אווירה ייחודית ביום האירוע.
מיכל: ביקשתם טיפ אחד קטן אבל בכל זאת ניתן שניים – תמיד לחשוב איך מחלקים נכון את החלל: גם בחתונה של 80 איש וגם של 700 הרבה ממה שאנשים יזכרו יקום ויפול על האופן בו חלל האירוע מחולק, בין קבלת פנים, חופה וריקודים ובסידורי ההושבה.



שיר כניסה / יציאה שהייתן בוחרות לחופה שלכן?
Circle of Life – Elton John מתוך מלך האריות. תמיד מיוחד ותמיד מרגש.



דמות להשראה?

מיכל: משפחת קסטיאל, אצולה ישראלית בתחום העיצוב שמשמשים לנו השראה באסתטיקה שלהם וגם בהתעקשות ללא פשרות על איכות ורמות גימור גבוהות ביותר. אני ואימא (רחלי) למדנו בקסטיאל עיצוב פנים לפני כ-6 שנים ואנחנו שמחות לפגוש אותם גם היום בכל פעם שאנחנו מגיעות לעצב אירוע בבית קסטיאל, מה שקורה לשמחתנו לעיתים די קרובות. 

רחלי: כשאני ניגשת לעיצובחתונה, תמיד חושבת על אימי ז"ל, שכאשר היא ואבא שלי נישאו בפולין אחרי השואה, החליטה לוותר על אירוע חתונה ושמלת כלה כדי לשמור את הכסף לקראת העלייה לארץ ישראל. ההתרגשות שלה מאז מכול טקס חתונה, מכל כלה, מזכירה לי תמיד כמה זו זכות להיות חלק מהיום המאושר של כל כך הרבה אנשים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה