fb_pixel

יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

בראשית ברא אלוהים את הדיג'יי

בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ. ויברא אלוהים את האדם בצלמו, זכר ונקבה ויאמר להם פרו ורבו ומלאו את הארץ. ויראה האדם כי טוב ומצא ליבו חן בחווה וילך ויקנה טבעת ויציע לה נישואין ותהיה החווה המאושרת בנשים. ויהי ערב ויהי בוקר וילכו השניים לחפש אולם אירועים, דיג'יי, שמלת כלה, איפור ניסיון, קייטרינג, סידורי פרחים, מפיק אירועים, צלם סטילס, צלמת וידאו, צלם מגנטים, ספר, רב, חליפה לחתן, בנק לפתיחת חשבון משותף ויראו השניים כי בריאת העולם לקחה פחות זמן ויבינו כי אלוהים למעשה, נמצא בפרטים הקטנים.

כמה קטנים? בסופו של דבר הזיכרונות שלנו מהערב מסתכמים מהחוויות של החושים שלנו. הטעם שנשאר בפה מאלכוהול משובח או מאכל מדויק, המוזיקה שנשארה באוזן ונתנה את האווירה והקצב, הרגליים העייפות מהריקודים והאנשים הקרובים ששמחו אתנו. הרי בשביל מה כל ההפקה אם אין בה רצון לחגוג עם האחר ולהכניס אותו ולו לערב אחד להוויה האישית הייחודית של כל זוג.



על קו התפר הזה נכנס מקומו של הדיג'יי, ובמקרה שלנו היא אישה ואפילו שתיים. כן, אנחנו יודעות לחבר חוטים, מכירות מונחים טכניים, מבינות בשמות של כבלים ומתאמים, יש לנו כבל מאריך בתא מטען, ויודעות לעשות עוד כמה פעולות מלבד פליי וסטופ. עד כאן כל הקלישאות הישנות, כי מסתבר שנשים תקליטניות זה לא אירוע נדיר ויותר נשים מוצאות עצמן באחת מעמדות המפתח החשובות באירוע. במקרה שלנו אנחנו מתקלטות ביחד ולחוד כבר 6 שנים בכל רחבי הארץ וגם במדינת תל אביב.



אז אחרי שעברנו את עניין "האישה" תמיד מגיעים לעניין ה"צמד".  למה אנחנו מתקלטות ביחד? התשובה מורכבת מכמה סיבות, הראשונה יש לנו טעם מוזיקלי דומה ושונה, וכל אחת מביאה ידע נרחב של מוזיקה שצברה עם השנים לרחבה. בנוסף לראות דיג'יי מחייך, מקפץ ורוקד על העמדה תמיד מוסיף לאווירת המסיבה – אז עכשיו תדמיינו במקום דיג'יי אחת שתיים. אנחנו גם חברות ותמיד כיף שיש מישהו קרוב לחלוק איתו את החוויה. אה, ואנחנו בנות וצריכות לשירותים לא מעט פעמים, ולא אנחנו לא הולכות לשם ביחד.

                                         צילום: לירון אראל

אז מה זה אומר לבחור את הדיג'יי הנכון? נתחיל בזה שמשהו טוב עובר על עולם החתונות והאירועים.  אם פעם היה הרצון להיות בדיוק  אבל בדיוק כמו כולם,  היום יותר ויותר זוגות מחפשים סגנון מוזיקלי אישי ולא עוד פלייליסט מעייף ונדוש. די לימי רשימה המכולת המוזיקאלית! בדיוק מאותו מקום של אמת - זאת שמצויה בפרטים הקטנים, אנחנו ועוד כמונו נכנסים. כל זוג צריך למצוא את הדיג'יי שמתאים לו כלומר את אותו זוג עיניים שרואה אותו קרוב.   לא עוד לקוח, אלא את האדם והמהות שהוא. את הדיג'יי שיוצר דו שיח ומתעקש על שיתוף פעולה מלא.  אסור לשכוח שרחבה מלאה באנשים יפים ורוקדים זה חובה לאירוע מוצלח אבל חשוב לא פחות, שגם הזוג יבוא לידי ביטוי באותה רחבה. הרי הוא האירוע, הוא השמחה וזה היום המשמעותי שלו. אנחנו רק הצינור שמחבר את הכל ביחד לסגנון מוזיקאלי שמשתייך לאנשים ולמקום.  לכן מלבד ידע מוזיקאלי נרחב, אנחנו מאמינות, שאינטליגנציה רגשית גבוהה היא תכונה הכרחית לדיג'יי. להיות קשוב  ולשלב בין אגו בריא לרצון הקהל והזוג, ללמוד מכל זוג או בקשה, על מוזיקה בפרט ועל אנשים בכלל.


חפשו את הידע המוזיקלי איכותי והרחב והעדיפו אותו טיפה מעל הווירטואוזיות הטכנית חוצה הגבולות, כי עם כל הכבוד לא מדובר בטייסטו שמגיע לחתונה. חפשו את הניסיון המגוון (חתונות,  מסיבות, ברים ומסיבות יום הולדת) כי השנים לא מוכיחות רק מקצועיות אלא גם על רב תחומיות והכרות עם קהלים שונים. ואחרון חביב זכרו שהתרבות הישראלית מבוססת על מגוון סגנונות ותרבויות מכל העולם ואחותו, ועם כל הכבוד לכור ההיתוך של בן גוריון, חתונה זה בדיוק המקום שהדודה הרומניה פוגשת את החבר התימני והסבתא מבוכרה פוגשת את השכן המרוקאי. יש מקום לכל בקשה במידה ויש מקום לכל עדה במידה, ואם תמצאו את חסיה מפולין רוקדת אהלן וסהלן, ואולי אפילו תוריד את התיק מעליה ותוותר על הפנים הקמוצות – תדעו שבחרתם את הדיג'יי הנכון ואנחנו נדע שאנחנו עשינו את הבחירה הנכונה כשלחצנו על הפליי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה