fb_pixel

יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

הפוסט שיעזור לכם להתמודד עם החג

בתקופת הרנסנאס אישה מושכת הייתה אישה עגולה, עם חזה נפול ממעמסה ועכוז מלא שומנ...אהה חושניות. 
מאז הדברים קצת השתנו והפכנו לרזות, שטוחות, גבוהות ואם לא אז אנחנו שמנות. בשנות ה70 אפילו יצא שיר מחאה נגד התופעה, נגד תופעת הנשים השמנות הכוונה– ג'ו טקס הכריז "I ain't gonna bump no more with no big fat woman".


הגישה הזו לא נוחה לאף אחד, לא לגברים שלא מסוגלים לקבל את מה שהם חושבים שהם רוצים, לא לנשים שמנסות להרזות ולא מצליחות ולא לישראלים בתקופה הזו שמתחילים להריח סופגניות בכל פינה.
לכן למזלנו עם השנים זמרים אחרים, בעיקר שחורים, הבינו שחלק מהדיכוי הלבן הוא גם בסופו של דבר ביטול הסקסיות של הbooty והפיצו הלאה שבמקום לדכא את העכוז העגלגל צריך לחגוג אותו.
אנחנו אספנו בשבילכם כמה קטעים שיעשו לכם חשק לקנח את ארוחת סופגניות ריבת תותים עם סופגניית ריבת חלב בתוספת פצפוצים.

דבר ראשון חייבים להגיד תודה ענקית לאנטוני ראי, הלא הוא sir mix-a-lot. הוא לא הסתפק בלשיר שהוא אוהב תחת גדול והוא אינו יכול להכחיש, הוא הרגיש צורך בוער לקחת את השיר הלאה לרמה גבוהה יותר של מטאפורות ודימויים וכך נוצר האימג' של ראפר שר, רוקד ומנענע את הגודיז שלו בעודו נמצא על שתי לחיים צהובות עגלגלות ענקיות.




ב2005 יצא אחד האלבומים הטובים והלא מוערכים של בלאק אייד פיז, אך הסינגל השני מתוך האלבום שרף את תחנות הרדיו. בשיר מוסברת התגלגלות האירועים שנוצרת ביחס שבין תחת מזדקר בצורה הנכונה, לאטיטוד חצוף של אישה וכסף של הגבר שמסתכל על שניהם כישות קסומה מחוברת אך יחד עם זאת נפרדת. 



לא היה ולא יהיה פוסט שקשור לקימורים נכונים של אישה מבלי להתייחס לביונסה, זה פשוט מחוץ לחוק. כאשר אישה מוציאה בושם תחת השם שלה, המעוצב בהשארת גופה (כן, הכוונה לאגן הים התיכון של גופה) מעתה ועד עולם נהיה חייבים להתייחס אליה בהקשר דימויי גוף. מכיוון שאנחנו אוהבות צמדים נתייחס אליה ונוסיף גם את שאקירה – האמת כל מילה נוספת מיותרת.


בעשור השני של שנות ה2000 גם היוצרים הלבנים מתחילים להבין מה הם באמת אוהבים ולא חוששים להראות לנו. מייג'ור לייזר ודיפלו, שהם סוג של אותו הדבר, אומרים לנו את זה בצורה גלויה –EXPRESS YOURSEL BUBBLE BUTT
(מי שלא ראה את הקליפים, חייב עכשיו להיכנס ולראות).





ואם עד עכשיו לא השתכנעתם שסופגניות זה כיף ואפשר גם להוסיף לביבות ורצוי כאילו שעושות צרבת. תענו לנו על זה - האם רקדנית שדופה, עם ריבועים בבטן נטולת "שריר הדודה" (אותו שריר יד אחורי כשאת מנופפת לשלום הוא מצטרף ב5 ד' איחור) יכולה לגרום לקהל לשאוג בצורה כזו?



אז בואו נסיים בקלישאה הכה עייפה ושחוקה –
זה לא נגמר עד שהגברת השמנה (והלא מטופחת) שרה.



בקיצור צריכות לסיים, הלכנו לחדר כושר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה